Sporten is leuk en gezond, en bij VV Hekelingen vinden we het belangrijk dat dat op een goede manier, en pijnvrij gebeurt. Zeker voor de jeugd! Heb je pijnklachten? Dan is het belangrijk daar goed naar te laten kijken. Goed nieuws: dat kan vanaf nu gewoon op de club.

Elke dinsdag van 18.00 tot 19.15 uur zal Bob Adriaanse, selectiespeler en fysiotherapeut bij Fysiotherapie – Edwin Spanjersberg, aanwezig zijn op de club in de verzorgingsruimte. Heb je klachten, ga dan even langs en leg dit aan hem voor. Bob zal je klachten beoordelen en indien nodig een behandeladvies geven. Dit zal ongeveer 10 tot 15 minuten duren.

Natuurlijk bent u als ouder van harte welkom om met uw kind mee te komen.

Let op: Bob is aanwezig om te beoordelen en adviseren, en dus niet om je te laten tapen of masseren!

Bob Adriaanse