Eerste versterkingen melden zich bij vv Hekelingen.

Hoofdtrainer Ad Reijtenbagh is verheugd met de aangekondigde komst in het nieuwe voetbalseizoen van Joey Doddema en Stefano Schefferlie.

Joey komt van vv Rhoon, de vereniging waar hij ook zijn jeugdopleiding heeft genoten. Na een uitstap van 2 jaar naar PSV Poortugaal is nu vv Hekelingen aan de beurt waar hij zich als centrale middenvelder verder wil ontwikkelen.

Stefano Schefferlie is een aanvaller die een tijdje niet heeft gespeeld omdat hij in het leger zat. Hij is zijn voetbalcarrière begonnen bij vv Hekelingen waarna hij verder is gegaan bij vv Spijkenisse. Stage gelopen bij sv Feyenoord en vervolgens in het 1ste gespeeld bij NBSVV en een paar wedstrijden in het 1ste van vv Simonshaven.

De hoofdtrainer meldt verder in gesprek te zijn met nog meer nieuwe spelers om de gewenste progressie in het tweede seizoen dat op de
zaterdag wordt gespeeld vorm te geven.