Beste Clubgenoot,

Hierbij informeren wij u over 2 acties, die wij met Jumbo hebben gepland:

Actie 1:

Binnenkort voetbalstickers van vv Hekelingen sparen bij JUMBO

JUMBO Spijkenisse heeft het bestuur van onze vereniging benaderd om medewerking te verlenen aan het ontwikkelen van een unieke spaaractie. De droom van elke vv Hekelingen sporter wordt nu werkelijkheid! Een sticker van jezelf verkrijgbaar bij de lokale JUMBO. Het bestuur ziet in deze actie een geweldige kans de vereniging extra te promoten en wil haar leden vanzelfsprekend deze kans niet onthouden.

Om deze actie tot een groot succes te maken is het van belang dat ieder spelend lid op de foto wenst te verschijnen. Hiertoe zal er op de in het onderstaande schema genoemde data een fotografe aanwezig zijn op onze accommodatie. Om alles in goede banen te leiden is onderstaand schema opgesteld. Zorg dat je op tijd aanwezig bent en een Hekelingen-shirt aan hebt voor op de foto (indien je geen eigen shirt hebt graag melden bij jouw trainer!!!).

Door deel te nemen aan deze actie zie je af van de portretrechten

Tevens bestaat er de mogelijkheid om merchandising-artikelen na te bestellen. Nadere info volgt nog. Mis deze unieke kans niet!!!

Actie 2:

Jumbo klanten gaan sparen voor v.v. Hekelingen (actie 2)

Van woensdag 2 november t/m dinsdag 6 december 2016 kan er bij Jumbo Supermarkten in uw regio gespaard worden voor uw sportvereniging! Samen met familie en vrienden kunnen onze klanten sparen voor sportartikelen en ander relevant materiaal.

Voor deze ‘Sparen voor je Sportvereniging’ actie stelt Jumbo onder de deelnemende sportverenigingen in onze regio een te verdelen budget van € 11.000,- beschikbaar. Uiteraard zorgt Jumbo voor voldoende aandacht voor deze actie.

Hoe werkt de actie

Tijdens de actieperiode ontvangen klanten van Jumbo bij elke besteding van € 10,- een ‘Sparen voor je Sportvereniging’ sportpunt met een code. Op de website jumbosparenvoorjesportvereniging.nl kunnen zij heel eenvoudig de punten toewijzen aan een deelnemende sportvereniging. Hoe meer punten uw sportvereniging verzamelt, hoe meer u kunt besteden aan sportartikelen en ander relevant materiaal. Aan het einde van de actie verdelen we het beschikbare budget over alle deelnemende sportverenigingen op basis van het aantal ontvangen sportpunten. Iedere sportvereniging krijgt dan een cheque uitgereikt waarmee aankopen (zonder of met bijbetaling) kunnen worden gedaan uit een grote selectie (sport)artikelen van gerenommeerde sport- en speeltoestellen leveranciers.
Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Bestuur v.v. Hekelingen,

Michel Smit, voorzitter a.i.