Beste ouders van kinderen in de E,

Vanaf maandag 2 september begint voor de niet-selectieteams het nieuwe voetbalseizoen weer (N.B.: dit geldt voor alle niet-selectie jeugdteams). In tegenstelling tot voorgaande jaren, beginnen we nu vanaf maandag 2 september al direct met de bekerwedstrijden. Als gevolg van een krappe planning van de KNVB en de late zomervakantie is het hierdoor niet mogelijk om eerst te trainen, maar mogen we direct van start.
Omdat niet alle trainers de gegevens van de ouders heeft, hierbij het verzoek om aan de trainer uw contactgegevens door te geven zodat hij/zij u kan benaderen. Met name voor de teams die direct een uitwedstrijd hebben is dit van belang. In de gepubliceerde indeling kunt u zien in welk team uw zoon of dochter voorlopig is ingedeeld.
Er staan twee teams die nog geen trainer hebben. Deze hoeven maandag 2 september gelukkig nog niet te voetballen; zij kunnen gewoon komen trainen. Een trainer is (nog) niet gevonden, deze moet evenals bij de overige teams uit de groep ouders komen. Hierbij dan ook nogmaals een dringende oproep.

Vrgr,
Stefan Hokke