Beste Vrienden van VV Hekelingen,

Jaarlijks gaan we met ons elftal Hekelingen Zondag 2 een weekend weg en we proberen hier elk jaar op een leuke manier geld voor te verdienen.

Dit jaar is ons idee om een heuse benefietwedstrijd te organiseren tegen oude helden van vv Hekelingen.

De wedstrijd is gepland op zondag 23 April om 12h00 op VV Hekelingen en zoals gezegd zullen oude helden uit de glorietijden van VV Hekelingen hun opwachting maken in een wedstrijd op het hoofdveld van VV Hekelingen.

Het zou fantastisch zijn als we voor een uitverkochte tribune (200 man) zouden kunnen spelen en hiervoor zijn we een kaartverkoop gestart (2.50 EUR per kaart – kinderen gratis).

Uiteraard is het de bedoeling om na de wedstrijd gezellig na te praten en een biertje te drinken.

Heb je zin om te komen om dit festijn mee te maken? Kaarten zijn te koop bij de spelers van Hekelingen Zondag 2.

We zullen de dag verder leuk aankleden met een loterij, grabbelton voor de kinderen en nog meer verassingen. Ook zijn er lekkere hapjes te verkrijgen in de keuken van VV Hekelingen.

We hopen jullie te zien op zondag 23 april om 12h00.

Groet
Raymond Leijgraaff
Dennis Karsten
Mark van der Kruit
Remmert van der Wal

ps: op de kaarten staat vermeld dat de wedstrijd om 14h00 zou beginnen, maar dit is vervroegd naar 12h00 vanwege de wedstrijden in de Eredivisie in de middag die vele mensen ook willen kijken.